Lidmaatschap:

De contributie bedraagt € 35,00 p.j. (voor huisgenoten is dit € 17,50 p.j.)

Bij aanmelding is een eenmalig bedrag van € 3,00, aan inschrijf- en administratiekosten verschuldigd. Aan buitenlandse leden zijn wij genoodzaakt € 10,00 extra in rekening te brengen i.v.m. portokosten.

Indien het clubblad digitaal wordt ontvangen, is de contributie € 25,00 per jaar.

Het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december. Bij aanmelding tijdens het kalenderjaar, maar na 1 augustus,wordt het lidmaatschap aangegaan t/m 31 december van het volgende kalenderjaar.

Klik hier voor het online-aanmeldformulier

Huisgenoten hebben dezelfde rechten en verplichtingen, als de gewone leden, maar ontvangen geen clubblad.

Leden en fokkers kunnen een lidmaatschapskaart bij de penningmeester opvragen zodat deze o.a. bij de identificatie van de pups overlegd kan worden.

Opzeggingen dienen vóór 1 december schriftelijk of per mail te worden medegedeeld aan de secretaris:

secretaris@kuvaszvereniging.nl

Het is mogelijk om het clubblad digitaal te kunnen bekijken. Dit is een extra service voor buitenlandse leden / zusterverenigingen / keurmeesters, om het clubblad te kunnen inzien. De leden zullen uiteraard het clubblad eveneens thuisgestuurd krijgen!

M.b.v. onderstaande link is het mogelijk het clubblad in te kunnen zien / te downloaden. Het document is password-protected, dus niet voor iedereen beschikbaar. De code is door leden op te vragen bij de webmaster:

webmaster@kuvaszvereniging.nl

Notulen ALV (2019) ALV 30-03-2019
magazine 4 (2020) nummer 4 2020
magazine 5 (2020) nummer 5 2020
magazine 6 (2020) nummer 6 2020
magazine 1 (2022) nummer 1 2022
magazine 2 (2022) nummer 2 2022

Om het clubblad te kunnen bekijken heb je Acrobat Reader nodig.

Hierbij de mogelijkheid om Adobe Reader te downloaden: www.adobe.com